2009 m. sausio 5 d., pirmadienis

C'est la rentree

Nauja pradžia: Emmos R. dizainai - vieni iš mano mėgstamiausių

Emma R. "C'est la rentree"

New beggining: Emma R. designs are one of my favorites



10 komentarų:

Faby rašė...

How cute!!! Happy stitching, Loreta.

Cindy F. rašė...

Loreta, you find the cutest charts!
I love this and you've already made great progress!!

Melissa rašė...

uh-oh, they ARE so cute! Where did you get these charts from? I'm sure they'll turn out beautifully.

Glenna rašė...

They ARE cute...I have never seen them before.

Dovilė rašė...

smagu kad meilė neišnyko, man EmmaR tokie stilingi

zirzyle rašė...

Oo :) o aš jau buvau susirūpinus ko nesiuvinėji.

Jurga rašė...

Dar vienas žieminis darbelis, ar mane akys apgauna? :)

Vaida rašė...

Ne, nebėr nervų... Vienas gražus darbas po kito..

Vaivaj rašė...

Lauksim grožių :-)

intelligence rašė...

louis vuitton speedy
louis vuitton wallet
louis vuitton purses