2010 m. gegužės 10 d., pirmadienis

Pansy ♥

Pansy (Kazuko Aoki)

Pansy (Kazuko Aoki), Natural Belfast Linen, DMC

Pansy (Kazuko Aoki)
Pansy  ♥
Pansy (Kazuko Aoki)
Pansy (Kazuko Aoki)

12 komentarų:

Dovilė rašė...

ech, koks nuostabus duetas ir mano mylimos našlaitės:))

Carol R rašė...

Very pretty Loreta! I visit regularly to see you lovely pictures but don't always leave a comment.

Julie rašė...

So inspiring, as always! I love coming here for a daily dose of beauty! :)

Vaida rašė...

kokios spalvos... ir tiek našlaičių!

Audronė rašė...

Nuostabi knygelė!

Ieva rašė...

NEREALIAI GRAŽU! O jau detalių mielumas! Nugi genialu :)

Anonimiškas rašė...

kaip tu mane sunervavai!!! pavogei mano šio mėnesio idėją!!!

nu dabar turi išduot ar ta kita knygelė, nesiuvinėta, yra medžiaga ar popierium aptraukta?

Anonimiškas rašė...

kaip tu mane sunervavai!!! pavogei mano šio mėnesio idėją!!!

nu dabar turi išduot ar ta kita knygelė, nesiuvinėta, yra medžiaga ar popierium aptraukta?

Unknown rašė...

Your work is so great!

Loreta rašė...

Karina, nieko nežinau nieko nežinau;)Medžiaga ten:D

Anonimiškas rašė...

pavadinčiau negražiai, bet paskui reikės eit burną muilu plauti <_< šakės!!!!

Anonimiškas rašė...

pavadinčiau negražiai, bet paskui reikės eit burną muilu plauti <_< šakės!!!!